مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس کردند
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
شناسه : 305833
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مردم در 22 بهمن با یک اشاره رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده و ولایتمداری و حضور خود را در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داده و دشمنان را مایوس کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه و حق شناس و ولایتمدار ایران اسلامی مثل همیشه حماسه آفریدند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ملت در ۲۲ بهمن افتخارآفرینی کردند، افزود: در ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر شعار “مرگ بر آمریکا” تجلی یافت.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم می فرماید اگر مومنان از جبهه حق دفاع کنند و در صحنه باشند آن عمل صالح است، گفت: در ۲۲ بهمن ملت به صحنه آمده و از جبهه حق دفاع کرده و در مقابل جبهه باطل ایستادند.

حسن زاده تصریح کرد: قرآن می فرماید هر زمان امت اسلامی در جبهه حق باشند و در مقابل باطل بایستند و در مسیر حق قدم بردارند و دشمن را مایوس سازند آن عمل از مصادیق عمل صالح است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در ۲۲ بهمن مردم دشمنان را مایوس کردند، افزود: مردم در ۲۲ بهمن با یک اشاره رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده و ولایتمداری و حضور خود را در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی استعمار و خفقان و ناعدالتی و بداخلاقی و بی حجابی در کشور غوغا می کرد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم حول محور ولایت جمع شده و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست آوردیم و در ۲۲ بهمن نیز مردم حمایت خود را از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان دادند.

حسن زاده تصریح کرد: امروز دیگر به مردم ایران توهین نمی شود، امروز دیگر مستشاران آمریکایی و بیگانه در کشور جولان نمی دهند و الحمدلله امروز استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی داریم.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: ۲۲ بهمن، مصداق تعظیم شعائر الهی و وفای به عهد، اعتصام بحبل الله، نماد وحدت و همدلی بود.

وی با اشاره به اینکه در قبال این حضور باشکوه مردم، مسئولان وظیفه سنگینی دارند، افزود: از مسئولان و دولتمردان می خواهیم تا جلوی گرانی افسارگسیخته را گرفته و به دنبال حل مشکلات باشند.

حسن زاده به فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) نیز اشاره کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام، برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شده و بشریت و دنیا را متحول ساختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.