مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می کنند
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 305580
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف بویژه راهپیمایی۲۲ بهمن، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده و خط بطلانی بر نقشه های آنان است.
پ
پ

علی پیام در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: به حول قوه الهی امسال نیز مردم میاندوآب همگام با سراسر ایران اسلامی در ۲۲ بهمن حماسه ای دوباره می آفرینند و ۲۲ بهمن تماشایی را رقم خواهند زد‌.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: علی رغم همه توطئه ها و دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی، در ۲۲ بهمن امسال، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی نشان داده اند، گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده و این را تاریخ به وضوح و روشنی نشان داده است.

پیام تصریح کرد: دشمنان، معاندین، خائنین و نفوذی ها در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را علیه انقلاب و مردم به کار گرفتند ولی ملت بصیر، صبور، نجیب و همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت و به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری از تمام گردنه های سخت عبور کرده و فتنه ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب باردیگر با تاکید بر اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در دهه چهارم انقلاب، جوانان پا به کار و انقلابی با تجربه  و پشتیانی خردمندان و اندیشمندان دهه اول انقلاب، یک زنجیره ناگسستنی برای تداوم انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) ایجاد کرده اند تا ان شالله پرچم این  به دست صاحب آن آقا امام زمان(عج) تحویل دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.