مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنند
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316718
4
کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری: کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را مأیوس کرده و اجازه خوشحالی و شادمانی به آنها نمی‌دهند.
پ
پ

آیت‌الله محمدحسین بیاتی که کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، در حاشیه سفر به میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در خانه مطبوعات این شهرستان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی؛ نعمت بزرگی است که با ورود به صحنه انتخابات، آمده‌ایم تا شکر عملی را به‌جای بیاوریم.

کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عرصه انتخابات، عرصه‌ای مهم است، افزود: دشمنان از مدت‌ها پیش انتخابات را هدف قرار داده‌اند و با بمباران تبلیغاتی و با طرح مسائلی مانند اینکه حضور مردم تأثیری ندارد؛ به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم ایران اسلامی، مردمی بصیر و فهیم هستند، گفت: مردم با هوشمندی همواره نسبت به کنش‌های دشمنان واکنش نشان داده‌اند و این را در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم.

بیاتی تصریح کرد: هر وقت دشمنان ما در موضوعی علیه کشور ما بسیج شده‌اند؛ مردم هم با هوشمندی آن موضوع را موردتوجه قرار داده و در همان موضوع دشمن را مأیوس کرده‌اند.

کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این انتخابات نیز یکی از همان موضوعات و عرصه‌هایی است که مردم اجازه نمی‌دهند تا دشمنان ابراز شادمانی کنند و قطعاً با مشارکت حداکثری دشمنان را مأیوس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم علی‌رغم مشکلات و گلایه‌هایی که دارند؛ باز در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: قطعاً حل نهایی مشکلات نیز به دست خود همین مردم است و مردم شرکت در انتخابات و سهیم‌شدن در اداره کشور را بهترین راه می‌دانند.

بیاتی هم چنین با بیان اینکه قهر با صندوق رأی به‌هیچ‌وجه چاره و راه‌حل مشکلات نیست، تصریح کرد: برخلاف تصورات قبلی انتخابات در آذربایجان غربی با سطح بالای مشارکت مردم برگزار خواهد شد.

آیت‌الله محمدحسین بیاتی کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به‌منظور دیدار با مردم میاندوآب، به این شهرستان سفرکرده بود و در مسجد علی بن ابی‌طالب (ع) این شهرستان نیز حضور یافت و سخنرانی کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.