مردم برخی محلات شهر گله مند هستند/ شورا در چهار ماه گذشته، هیچ تاثیری نداشته است
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
شناسه : 269585
9

عضو شورای شهر میاندوآب گفت: وضعیت شهر خوب نیست و در برخی محلات مردم ابراز نارضایتی و گله مندی دارند و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مرتضی نجفی امروز در جلسه شورای شهر میاندوآب با طرح این سوال که نقش شورا  در پرداخت حقوق چیست؟؛ اظهار کرد: معتقدم که شورا تا به حال در پرداخت حقوق کارکنان شهری هیچ نقش و تاثیری نداشته است و تاثیر ما در این زمینه صفر بوده است.

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه تاکنون تاثیری دراین زمینه نداشته ایم و بعد از این باید برنامه ریزی کنیم، افزود: برخی از مواردی که تصویب کرده ایم، هنوز به حساب شهرداری وارد نشده و شاید برخی از کارهای ما در آینده جواب بدهد ولی باید از این به بعد برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان امام جمعه میاندوآب در خطبه های نماز جمعه، گفت: واقعا اینگونه بوده و وضعیت برخی محلات ما از روستاها نیز بدتر است و ما شرمنده مردم هستیم.

نجفی با تاکید بر اینکه در این چهار ماه گذشته به شخصه معتقدم که تاثیری نداشته ایم، تصریح کرد: وضعیت شهر خوب نیست و در برخی محلات مردم ابراز نارضایتی و گله مندی دارند و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

این عضو شورای شهر میاندوآب افزود: وقتی در داخل شهر محله ای باشد که مردم در آنجا در گل و لای باشند؛ این موضوع به هیچ وجه خوشایند نیست.

وی اظهار کرد: باید یکدل بوده و نیروهای شهرداری نیز نظارت کافی داشته باشند.

نجفی با بیان اینکه بیایید با اتحاد از امروز شروع خوبی داشته و بیشتر از این شرمنده مردم فهیم میاندوآب به ویژه کوی های اقماری نشویم، افزود: به جای اینکه شورای شهر مردم را برای احصا دلایل عدم توسعه و علل عقب ماندگی شهر دعوت کند، کار به جایی رسیده که امام جمعه محترم این کار را انجام می دهد.

جهانگیر قاسم زاده دیگر عضو شورای شهر هم گفت: مصوباتی که ما داشته ایم، درآمد زا بوده و بار مالی داشته اند.

این عضو شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: از شهرداری درخواست داریم تا اولویت کارهای خود را در شرایط فعلی، حقوق و بیمه کارکنان و کارگران قرار دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.