مردم با نخریدن کالا به کاهش قیمت ها کمک کنند/ باید جلوی سواستفاده دشمنان را گرفت
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۷
شناسه : 279944
5

امام جمعه میاندوآب گفت:مردم باید در مواقع گرانی، خرید خود را کاهش دهند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مهم در کشور دارد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان در رسانه های خود علیه کمیته امام خمینی(ره) تبلیغات منفی می کنند، افزود: علی رغم همه تبلیغات منفی دشمنان، باز هم اعتماد مردم از کمیته امداد کم نشده است.

وی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: باید توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش را در کنار توجه به معیشت خانوارها پیگیری کرد.

حسن زاده با اشاره به وضعیت اقتصادی و با بیان اینکه نباید از نیازهای ضروری و معیشت خانوارهای تحت پوشش غافل شویم، تصریح کرد: در صورتی که منع قانونی نداشته باشد، در آستانه عید نوروز کمک های خود را به سمت نیازهای شب عید خانوار سوق دهید.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه مردم در کنترل گرانی نقش مهمی دارند، اظهار کرد: مردم اگر ببینند کالایی گران شده و یا می شود، به جای اینکه بیشتر به سمت آن کالا بروند، خرید خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مواقع شاهد هستیم که در مواقع گرانی کالایی به جای کاهش تقاضا برعکس شده و تقاضا افزایش می یابد، افزود: این موضوع جایی است که دشمن روی آن دست گذاشته و منافقین داخلی نیز همراهی می کنند و لذا مردم باید در این مواقع خرید خود را کاهش دهند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

حسن زاده گفت: باید جلوی سواستفاده دشمن را گرفت و نقش مردم در این زمینه بسیار مهم است.

هم چنین در این جلسه رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب نیز گزارشی از عملکرد یک ساله این اداره را ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.