مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناکام و مایوس خواهند کرد
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۰۴
شناسه : 279506
5

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: 22 بهمن امسال تماشایی تر از همه سال های گذشته خواهد بود و مردم با حضور گسترده خود بار دیگر دشمنان را ناکام و مایوس خواهند کرد.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفتگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در میاندوآب مانند سال های گذشته با تجمع مردمی از چهارراه انقلاب(میدان شهرداری) شروع می شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فردا از ساعت 10 صبح در میاندوآب شروع شده و در مسیر همیشگی ادامه یافته و به مکان ابتدایی و تجمع در چهارراه انقلاب(میدان شهرداری) ختم می شود.

وی گفت: سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در میاندوآب خواهد بود و سپس این راهپیمایی با قرائت قطعنامه پایانی به پایان می رسد.

نجفیان با تاکید بر حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دشمن شکن، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در این راهپیمایی، بیعتی مجدد با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و ولایت خواهند بست.

وی اظهار کرد: 22 بهمن امسال تماشایی تر از همه سال های گذشته خواهد بود و مردم با حضور گسترده خود بار دیگر دشمنان را ناکام و مایوس خواهند کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: فردا اقشار مختلف مردم به صحنه آمده و بار دیگر وفاداری  و حمایت خود را از نظام اسلامی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.