مردم ایران در ۲۲ بهمن حماسه سازی می کنند
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
شناسه : 305589
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: مردم ایران همیشه حماسه ساز بوده و ان شالله در 22 بهمن امسال همه بار دیگر معجزه ای بر معجزات انقلاب اضافه می کنیم.
پ
پ

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی دست به توطئه های مختلف زدند، افزود: حضور مردم در صحنه خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان مردم ایران اسلامی را هنوز نشناخته اند، گفت: مردم ایران اسلامی همیشه، به هنگام وارد میدان شده و از انقلاب اسلامی خویش دفاع می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران همیشه حماسه ساز بوده اند، اظهار کرد: ان شالله در ۲۲ بهمن امسال همه بار دیگر معجزه ای بر معجزات انقلاب اضافه می کنیم و با حضور خود در هوای سرد بهمن ماه، گرمای بیبشتری به نظام و انقلاب اسلامی می بخشیم و با صلابت تر از گذشته آرامان های انقلاب را به پیش می بریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.