مردم ایران در حماسه ۹ دی، فتنه گران را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند/حماسه۹ دی نشانگر بصیرت ملت ایران بود
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
شناسه : 269920
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت:  مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر،  با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشانگر حماسه بصیرت و روح انقلابی گری ملت ایران اسلامی بود، اظهار کرد: مردم در 9 دی  با الهام از درس های عاشورا در مقابل کسانی که به دنبال فتنه انگیزی و چالش بودند، حماسه آفریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه مردم در حماسه 9 دی 88، فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند، افزود: مردم در حماسه ۹ دی ۸۸، دشمنان و فتنه گران را برای همیشه مایوس ساخته و مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی ۸۸ در مقابل فتنه گران ایستادند، گفت: سران فتنه در داخل کشور در زمین دشمنان خارجی بازی کرده و خیانت بزرگی در حق انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مردم بزرگ ایران اسلامی در مقابل جهانخواران کردند.

مولودی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸، دوقطبی انتخابات نبود، تصریح کرد: فتنه ۸۸ در واقع دوقطبی نظام استکباری و نظام اسلامی بود که متاسفانه یک عده با ادعاهای دروغین در انتخابات، در قطب استکبار جهانی قرار گرفته و بر قطب نظام اسلامی تاختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید حماسه ۹ دی را گرامی بداریم، اظهار کرد: کسانی که به دنبال کمرنگ کردن فتنه یا تبرئه سران فتنه در داخل هستند، همان خیانت فتنه گران را نسبت به نظام اسلامی انجام می دهند، که در سال ۸۸ آن خیانت را روا  داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.