مردم ایران اسلامی همواره حامی مظلومان و مستضعفان هستند
۰۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
شناسه : 262703
10

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که در دفاع از مسلمانان و مستضعفان، محرومان و ارزش های الهی، خستگی ناپذیرند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، راهپیمایی روز قدس امسال نیز برگزار شد و مردم با حضور پرشور و گسترده خود در این راهپپمایی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

امسال، مردم میاندوآب همگام با سراسر دنیا، به میدان آمده و فریاد حمایت از مظلوم سر دادند.

در این زمینه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، اظهار کرد: روز قدس، روز استکبار ستیزی است که میلیون ها نفر از مردم ایران اسلامی در این روز در خیابان ها حاضر شده و راهپیمایی کردند.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی گفت: از مهم ترین پیام این حضور گسترده مردم، لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری مبارزه با دشمنان اسلام و غاصبان قبله اول مسلمین بود.

وی با بیان اینکه مردم نشان دادند که همواره حامی مظلومان و ملت های مستضعف دنیا هستند، افزود: مردم با حضور خود نشان دادند که در دفاع از مسلمانان و مستضعفان، محرومان و ارزش های الهی، خستگی ناپذیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر وحدت و اتحاد، تصریح کرد: باید از این حضور به عنوان فرصتی برای وحدت بیشتر برای مبارزه با بدخواهان ملت و دشمنان ایران اسلامی بدانیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.