مردم ایران اسلامی، حافظ و پشتیبان نظام و انقلاب هستند/ باید از میراث فرهنگی صیانت کنیم
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
شناسه : 270217
6

  فرماندار میاندوآب گفت: مردم ما برای این انقلاب هزاران شهید داده ایم و خودشان نیز آگاه بوده و خوب و بد را تشخیص داده و حافظ نظام و انقلاب هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی در میاندوآب با بیان اینکه دشمنان و ضد انقلاب همواره  به دنبال توطئه هستند، اظهار کرد: مسئولان به مشکلات مردم واقف هستند و برای حل آنها تلاش می کنند ولی دشمنان همواره به دنبال سواستفاده و توطئه هستند.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید به فکر مردم بوده و وظایف خود را به درستی انجام دهیم، گفت: بنده از تعریف و تمجید دروغین خوشم نمی آید و از مسئولانی که برای مردم و نظام و انقلاب دلسوزی می کنند، حمایت کرده و می کنم.

وی با بیان اینکه ما برای این انقلاب هزاران شهید داده ایم، افزود: مردم ما نیز آگاه بوده و خوب و بد را تشخیص می دهند.

امیری در ادامه با تاکید بر صیانت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی، تصریح کرد: میراث فرهنگی به منزله هویت ماست و باید از هویت خود محافظت کنیم و همه باید به وظیفه خود در این زمینه و پیشگری از تخریب میراث فرهنگی عمل کنند.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: همه باید به اهمیت این موضوع واقف باشند و دست به دست هم داده و حافظ میراث فرهنگی باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود مانند بسیج برای صیانت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی، گفت: دهیاری ها نیز می توانند با آگاهسازی در این زمینه به نقش خود عمل کنند.

فاطمه علیزاده هم چنین گزارشی از وضعیت موجود این اداره و اقدامات انجام گرفته ارائه کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.