“مرتضی نجفی” به عنوان شهردار میاندوآب انتخاب شد
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
شناسه : 296072
13
با چهار رای اعضای شورای شهر میاندوآب، "مرتضی نجفی" به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه فوق‌العاده شورای شهر میاندوآب با حضور معاون عمرانی فرماندار و رییس دفتر سیاسی‌ و همچنین اعضای این شورا با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فیروز تقوی رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید این شهر، گفت: به دنبال فراخوان شورای شهر برای دعوت از کاندیداهای شهرداری میاندوآب،  نفر برنامه خود را به شورای شهر ارائه دادند.

وی افزود: از بین این نفرات، چهار نفر بعد از ارائه برنامه از ادامه کاندیداتوری انصراف داده و امروز از بین سایر کاندیداهای باقی مانده، شهردار منتخب توسط اعضای شورای شهر انتخاب می شود تا مراحل بعدی طی شود.

تقوی اظهار کرد:مرتضی نجفی، رامین محمدی، رضا منافی آذر، بهنام دبیر، مرتضی ناصری، داریوش عسگری، عباس پورکریم، نادر محمدعلیپور، عادل بخشی، شاپور امامی، نادر بهرامی، میکائیل نریمانی کاندیداهای باقی مانده برای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب بودند و احمد رستمی،نریمان اسماعیلی، افشین جنگجو و مجید صادقی از ادامه کاندیداتوری انصراف دادند.

پس از توضیحات رئیس شورای شهر، فرآیند رای گیری آغاز شد که “مرتضی نجفی” با ۴ رای به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد و سه رای نیز “میکائیل نریمانی” کسب کرد.

گفتنی است مرتضی نجفی دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت ساخت پروژه است که سابقه دو دوره عضویت در شورای اسلامی شهر میاندوآب و حدود ۹ ماه شهرداری میاندوآب را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.