مراقب توطئه های دشمنان در فضای مجازی باشیم/ قدر نعمت انقلاب را بدانیم/ روحیه انقلابی و مدیریت جهادی لازمه حل مشکلات است
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
شناسه : 271891
3

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید هوشیار بوده و مراقب توطئه های دشمنان که از طریق فضای مجازی آنها را دنبال می کنند, باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه های طرح کرامت حوزه یک شهری میاندوآب با اشاره به حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم در 22 بهمن امسال حماسه تماشایی را خلق کردند و این حضور پرشور جای قدردانی را دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ما کشوری وابسته بودیم و ما را حقیر کرده و عقب نگه داشته بودند و عزت نداشتیم و در ذلت بودیم.
وی با اشاره به اینکه ما قبل از انقلاب اسلامی با آمریکا رابطه ای نزدیک داشتیم و همه منافع ما در اختیار آنها بود ولی ما را به جایی نرساند، گفت: این موضوع برای کسانی که امروز پیشرفت را به ارتباط با آمریکا گره می زنند، بهترین نمونه و گواه بوده و باید به آنها گفت که ما بدون ارتباط با آمریکا در علوم مختلف به پیشرفت دست یافتیم.
مولودی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی،75 درصد جمعیت ما بی سواد بودند ولی اکنون تنها یک بیستم جمعیت ما درحال تحصیل در دانشگاه هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر پایبندی به آرمان های انقلاب که همان آرمان اسلام ناب محمدی(ص) است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما را از مسلمان شناسنامه ای بودن به مسلمان عامل به دستورات اسلامی تغییر داد.
وی افزود: ما به برکت انقلاب اسلامی، آمریکایی هایی را که قبل از انقلاب برای ما ارزشی قائل نبودند به زانو در آورده و به فضا دست یافتیم و بی سوادی را ریشه کن کردیم.
مولودی با بیان اینکه امکانات و خدماتی که امروز در شهرها و روستاها به مردم ارائه می شود، قبل از انقلاب وجود نداشت، اظهار کرد: قبل از انقلاب از هند و بنگلادش در شهرهای ما طبابت می کردند ولی امروز پزشکان فوق تخصص ایران در شهرهای ما وجود داشته و طبابت می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بااشاره به اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، گفت: این انقلاب یک نعمت است و باید قدر آن را دانست و دستاوردهای آن را برای مردم تبیین کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی عبیه انقلاب و نظام سیاه نمایی کرده و تخریب را در دستور کار دارند, تصریح کرد: ما چون شاخ آمریکا و استکبار را شکستیم از دست ما عصبانی بوده و به دنبال توطئه هستند.
مولودی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در تراز انقلاب تلاش کرد, اظهارکرد: هیچ مشکل غیرقابل حلی وجود ندارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را لازمه حل مشکلات عنوان کرد و گفت: ما با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی به دانش هسته ای علی رغم همه مشکلات و توطئه های دشمنان دست یافتیم.
وی با بیان اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی داشت نه روحیه حقوق نجومی, افزود: علی رغم تحریم ها و به برکت قدرت دینی و بصیرت و روحیه جهادی دنیا را مات و مبهوم ساختیم.
مولودی با تاکید بر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان در فضای مجازی, تصریح کرد: نباید فضای مجازی سبک زندگی ما را عوض کند و باید به معنویت و ارزش های دینی توجه کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: همه دغدغه ما باید مانند شهدا, آخرت محور باشد که همانا سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.