مراسم معنوی احیای نیمه شعبان در میاندوآب برگزار می شود
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
شناسه : 261357
6

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان برای دومین سال پیاپی در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت نیمه شعبان، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته، جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی و برگزاری اعیاد شعبانیه در این شهرستان برگزار شده و ویژه‌برنامه‌های مختلفی به این مناسبت در مساجد و حسینیه‌های شهرستان میاندوآب با مشارکت مردم و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه امسال برای دومین سال پیاپی ، مراسم احیای شب نیمه شعبان در این شهرستان برگزار می شود، افزود: این مراسم معنوی و پرفیض در مصلی امام خمینی(ره) برگزار و مراسم احیا نیز از ساعت 23شب برگزار و تا اذان صبح ادامه می یابد.

وی گفت: همزمان با شب نیمه شعبان و بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسم عباپوشی طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان برگزار می شود.

اعتمادی با بیان اینکه روز نیمه شعبان نیز مراسم جشنی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم جشن از ساعت 11 روز جمعه مصادف با نیمه شعبان در مصلی امام خمینی(ره) و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شده و اجرای سرود و مولودی خوانی  از جمله بخش های آن خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: هم چنین در این مراسم به قید قرعه به 20نفر از کسانی که اسم آنها مهدی بوده و نیز به 10 نفر با اسم مهدیه و 10 نفر با اسم نرگس به قید قرعه هدیه اهدا می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب هم چنین با اشاره به آذین بندی شهر به این مناسبت، تصریح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، ذبح قربانی و مراسمات مختلف به این مناسب در مساجد و پایگاه ها از دیگر برنامه های نیمه شعبان در میاندوآب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.