مدیران قضایی استان باید با مردم ارتباط داشته باشند
۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
شناسه : 294861
9
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است و همه مسئولان قضایی استان ملزم به رعایت این موضوع و اصل هستند.
پ
پ

 

به گزارش زرین خبر، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه در میاندوآب گفت:کار در دستگاه قضایی بسیار سخت و سنگین هست و همکاران ما کار جهادی می‌کنند و علیرغم سختی‌ها و مشقت های فراوان در خدمت رسانی کم نمی گذارند.

ناصرعتباتی افزود:اگر عشق به خدمت و عدالت محوری و ایثار همکاران نباشد واقعاً انجام کار ممکن نخواهد بود.

وی با بیان اینکه از مردم انتظار داریم با همکاری و همراهی دستگاه قضایی از تشکیل پرونده های واهی و بیهوده جلوگیری کنیم، اظهار کرد: از مردم انتظار داریم کمک کنند چرا که بسیاری از موضوعات می تواند در قالب پرونده مطرح نشود و وقت دستگاه قضایی را در زمینه رسیدگی به موضوعات مهم نگیرد و قضات و کارکنان بتوانند به پرونده‌های مهم وقت کافی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ارتباط مستقیم مردم با مدیران قضایی از محورهای اصلی ما است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است و همه مسئولان قضایی استان ملزم به رعایت این موضوع و اصل هستند.

عتباتی به نقش ریش سفیدان و معتمدان در حل و فصل موضوعات و اختلافات و کاهش تعداد پرونده های قضایی اشاره کرد و افزود: برخی موضوعات جزئی که سبب تشکیل پرونده قضایی می شود، می‌تواند به وسیله ریش‌سفیدان و معتمدان حل و فصل شده و به کینه و کدورت مبدل  نشود و با سازش خاتمه پیدا کند.

وی گفت: از مردم درخواست داریم در تمام امور حقوقی خود حتی در امر ازدواج فرزندان خود از ظرفیت مشاورین حقوقی و خانواده بهره ببرند تا بعداً با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.