مدیران باید آمادگی مقابله با شرایط بحرانی را داشته باشند
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 298328
5
فرماندار میاندوآب:

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: غافلگیری مدیران دستگاههای خدمات رسان در شرایط بروز بحران به هیچ وجه توجیه پذیر و قابل اغماض نیست ولازمه آمادگی در مواجهه با حوادث و بلایا آماده نمودن تمامی امکانات، تجهیزات، تاسیسات و اماکن و اصلاح نقاط حادثه پذیر است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با محوریت پیشگیری و کاهش حوادث و بحران های احتمالی زمستانی برگزار شد گفت: شکرگزار الطاف خداوند متعال هستیم و امیدواریم بارشها ادامه دار بوده و نویدبخش پایان کم آبی درمنطقه باشد ولی برای جلوگیری از هرگونه خسارت مالی و جانی و مشکلات ناشی از بارش برف و برودت هوا باید تمامی ارگانهای مرتبط از آمادگی لازم در صورت وقوع هر بحرانی برخوردار باشند.

وی افزود: هماهنگی و همکاری بین دستگاه های خدمات رسان و بویژه اعضای شورای مدیریت بحران، رصد لحظه به لحظه شرایط و گزارش عملکرد لازمه رویارویی با بحران های احتمالی است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه در مواقع بحرانی و بارشهای سنگین تمامی مرخصی های مدیران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران لغو خواهد شد، گفت: لازمه آمادگی در مواجهه با حوادث و بلایا آماده نمودن تمامی امکانات، تجهیزات، تاسیسات و اماکن و اصلاح نقاط حادثه پذیر است و غافلگیری مدیران دستگاههای خدمات رسان در شرایط بروز بحران به هیچ وجه توجیه پذیر و قابل اغماض نیست.

شیرازه محبت برفروبی و نمک پاشی جاده ها و معابر شهری و روستایی را از مطالبات برحق مردم در شرایط بارش برف عنوان کرد و تصریح کرد: در شرایط بحرانی حوزه و منطقه فعالیت معنا و مفهومی ندارد بلکه تمامی امکانات باید در هر جایی که نیاز باشد بکارگرفته شود.

فرماندار میاندوآب گفت: نقاط اسکان اضطراری و آمادگی لازم برای تهیه جیره خشک، ملزومات زندگی در شرایط بحرانی و لوازم گرمایشی باید پیش بینی شود، همچنین مادران باردار در مناطق برفگیر شناسایی و تمهیدات لازم برای حفظ سلامت و در صورت ضرورت انتقال به مراکز درمانی اندیشیده شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.