مدافعان حرم و سردار سلیمانی ها توطئه داعش را خنثی کردند/ باید با وحدت و همدلی ادامه دهنده راه شهدا باشیم
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
شناسه : 267017
4

فرماندار میاندوآب گفت: شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی ها فراتر از مرزها در مقابل داعش ایستاده و نقشه و توطئه آنها را خنثی کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه حفظ نظام و انقلاب دادند و ما باید قدردان این عزیزان بوده و راه شهدا را ادامه دهیم.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد، افزود: ما سرباز نظام و ولایت بوده و همیشه آماده  و رهرو شهیدان هستیم.

وی با بیان اینکه نظام ما در مقابل استکبار جهانی قرار گرفته است، گفت: آمریکا نقشه و توطئه کرد و با ایجاد داعش در منطقه می خواست به اهداف خود رسیده و برای انقلاب و نظام اسلامی ما نقشه می کشید.

امیری با اشاره به اینکه آنها زبان مذاکره و بحث بلد نیستند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی ها فراتر از مرزها در مقابل داعش ایستاده و نقشه و توطئه آنها را خنثی کردند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان بایستیم، اظهار کرد: باید با تعامل و وحدت با یکدیگر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بایسیتم و در داخل نیز با انسان های کج فهم مبارزه کنیم.

وی افزود: ما سرباز ولایت بوده و مطیع امر رهبری هستیم و با وحدت و تعامل و همدلی می توانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.