مخابرات موظف به تامین رفاهیات و معوقات کارکنان و بازنشستگان شد
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
شناسه : 305578
3
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:مدیرعامل مخابرات قول داده که سال ۱۴۰۲ رفاهیات و معوقات کارکنان و بازنشستگان را تامین کند و در این زمینه محل تامین بودجه نیز مشخص شده است.
پ
پ

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به پیگیری ها و مطالبات کارکنان پیمانکاری و بازنشستگان مخابرات، اظهار کرد: در روزهای گذشته برای رفاه حال پرسنل مخابرات علی الخصوص بازنشستگان، تصمیات خوبی گرفته شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا با برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون با حضور مدیرعامل مخابرات به مشکلات کارکنان رسیدگی و جلساتی در کمیسیون برگزار شد.

وی گفت: مدیرعامل مخابرات قول داده که سال ۱۴۰۲ رفاهیات و معوقات کارکنان و بازنشستگان را تامین کند و در این زمینه محل تامین بودجه نیز مشخص شده است.

عیسی زاده با اشاره به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون اجتماعی، تصریح کرد: پیشنهادی که پیمانکاران شرکت مخابرات در این جلسه داشتند و قرار شد تا وزیر آن چیزی که بین پیمانکاران و وزارتخانه توافق شده را تا پایان سال تامین کرده و معوقات و رفاهیات پرسنل شاغل و بازنشسته تامین شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به مشکل ایثارگران مجموعه مخابرات نیز اشاره کرد و افزود: بنا به گفته وزیر ارتباطات، آن چیزی که سهم وزارتخانه بوده، اقدام شده و آنهایی که تحت پیمانکاری بوده نیز مدیرعامل مخابرات موظف شدند مشمولین طرح ایثارگری دو سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ که باید تبدیل وضعیت شوند، اقدامات لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه در رابطه با نیروهایی که مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران نمی شوند نیز اقداماتی شده است، تصریح کرد: این افراد نیز در تبدیل وضعیت کارکنان دولت پیش بینی شده و امیدواریم با تصویب نمایندگان مجلس در جلسه آتی و تایید شورای نگهبان این طرح نیز به سرانجام برسد و کسانی که مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگری نشدند بتوانند از طرح ساماندهی استفاده کنند.

عیسی زاده اظهار کرد: ریاست محترم جمهوری نیز در این زمینه شخصا پیگیر بوده و به دنبال عملیاتی شدن آن هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.