محموله یک میلیارد ریالی سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد
۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
شناسه : 263120
6

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط  محموله قاچاق سیگار خارجی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در یک عملیات مقتدرانه موفق شدند تا ۱۰۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و با متوقف کردن این خودرو  و در بازرسی های به عمل آمده از آن، این محموله قاچاق سیگار را که به صورت جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است، گفت:  در این زمینه یک نفر دستگیر، یک دستگاه اتوبوس توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد با بیان اینکه این مقدار کالای قاچاق از شهرهای مرزی در داخل اتوبوس جاسازی وقصد انتقال به شهرهای عمقی را داشتند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده  و هست و  پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.