محصولات تولیدی روی دست کشاورزان مانده است/ مسئولان  به داد کشاورزان برسند
۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
شناسه : 264750
4

امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان امر به داد کشاورزان بیچاره برسند که با هزاران زحمت و هزینه، محصولات را تولید کرده ولی متاسفانه محصولات روی دستشان مانده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم افتتاح طرح های جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: در هفته دولت نباید دولت های گذشته و یا فعلی را زیر سوال برد بلکه هفته دولت، هفته اتحاد بوده و هر دولتی نیز در زمان خود زحمت کشیده و تلاش کرده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: اگر قرار بر گفتن بدی ها در هر دولت باشد، همه دولت ها خوبی و بدی دارند و لذا باید به این موضوع توجه داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان باید به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند، گفت: باید به داد کشاورزان بیچاره رسید که با هزاران زحمت و هزینه، محصولات را تولید کرده ولی متاسفانه محصولات روی دستشان مانده است و در انبارها از بین می رود.

حسن زاده با بیان اینکه یکی از کشاورزان به من می گفت که  ۹ کامیون میوه دارم و در حال از بین رفتن هستند، تصریح کرد: باید در حوزه واردات و سردخانه ای حرکتی انجام داد که کشاورزان ناامید نشوند و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه حمایت مسئولان از کشاورزی می تواند ما را از مشکلات اقتصادی نجات دهد، اظهار کرد: کشور ما با مشکلات اقتصادی روبروست و دولت سعی دارد تا با قدرت این مشکل را حل کند و در این بین هر یک از ما نیز وظیفه داریم تا کمک رسان باشیم.

وی با بیان اینکه میاندوآب یکی از قطب های کشاورزی است، افزود: بیش از ۷۰ درصد مردم میاندوآب با بخش کشاورزی در ارتباط هستند و این پتانسیل و ظرفیت عظیم می تواند تاثیرگذار و مهم باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.