محرومیت زدایی از مناطق محروم در اولویت سپاه قرار دارد
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
شناسه : 299807
6
مسئول محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه: مسئول محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف پای کار بوده و اقدامات خود را شروع کرده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار مجیدرضا حسن زاده  در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در میاندوآب، گفت: سپاه با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف پای کار بوده و در این راستا نیز اقدامات خود را شروع کرده است.

مسئول محرومیت زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه افزود: در این راستا سپاه در هشت عرصه از جمله آبرسانی، راهسازی، مسکن مددجویی و .. به میدان آمده و در این زمینه نیز لازم است که دستگاههای اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بزرگترین پروژه آبرسانی در سطح کشور در طول تاریخ در دست اجرا است، اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و محرومیت زدایی سپاه اهتمام داشته و برای حل مشکلات دست به کار شده است.

سردار حسن زاده با تاکید بر شناسایی نیازمندهای مناطق و تلاش برای حل مشکلات، تصریح کرد: همه باید با اراده مستحکم در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از نقاط محروم قدم برداریم و تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سپاه آبرسانی و اصلاح شبکه آبرسانی در چند روستا را در میاندوآب در دست اجرا دارد، گفت:این اقدامات در قالب طرح های محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی انجام می گیرد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: این طرح با همکاری سپاه میاندوآب، قرارگاه محرومیت زدایی و مردم یاری حمزه سیدالشهدا(ع)، بسیج سازندگی و اداره آب و فاضلاب و سایردستگاههای ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.