مجوز دانشکده پرستاری میاندوآب حذف نشده است/ کیفیت آموزش در دانشکده پرستاری میاندوآب می یابد
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 295469
10
 شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت:منتظر ارزیابی مجدد هیات بورد پرستاری هستیم و طی نامه ای به دانشگاه و معاونت آموزشی موارد اصلاحی اعلام شده است که در صورت ارزیابی مجدد، مجوز جذب دانشجو داده خواهد شد، و این به مفهوم حذف مجوز دانشکده پرستاری نیست.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مراکز آموزش عالی سلامت نیازمند ارزیابی های دوره ای بوده و این مراکز آموزش عالی سلامت در تعدادی از شهرستانها و استانهای کشور وجود دارد، لذا نظارتهای مستمر به این مراکز باعث ارتقائ کیفیت آموزشی این مراکز می گردد، البته این بازدیدها در مورد بقیه دانشکده ها هم صادق میباشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار داشت: در خصوص دانشکده پرستاری میاندوآب نیز هیات بورد پرستاری مواردی را مطرح نموده بود که در طی این مدت پیگیریهای زیادی انجام شده و مواردی همچون موافقت اولیه چارت سازمانی دانشکده، اخذ موافقت جهت جذب هیات علمی، اقدامات اصلاح ساختاری، اقدامات اصلاح آموزشی و ….. صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر منتظر ارزیابی مجدد هیات بورد پرستاری هستیم و طی نامه ای به دانشگاه و معاونت آموزشی موارد اصلاحی اعلام شده است که در صورت ارزیابی مجدد، مجوز جذب دانشجو داده خواهد شد، و این به مفهوم حذف مجوز دانشکده پرستاری نیست.

حیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه این ارزیابی تا زمان اعلام ظرفیت در دفترچه سازمان سنجش انجام نشده بود، احتمال داده می شد که اعلام ظرفیت برای این دانشکده در مراحل اول صورت نپذیرد، لذا حدود یک ماه قبل ضمن موضوع به مراجع ذیربط و دفتر نماینده اطلاع داده شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: نه تنها جذب دانشجو در مرحله اول برای دانشکده پرستاری میاندوآب انجام نگردیده است، برای تمامی مراکز آموزش عالی سلامت دارای مجوز فعالیت در استان نیز صادر نشده است.

دانشکده پرستاری شهرستان میاندوآب در سال ۱۳۹۱ افتتاح و تا به امروزبالغ بر۲۱۰ دانشجو پذیرش که بیش از ۱۵۵ نفر فارغ التحصیل و ۵۵ دانشجو نیز همچنان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.