مجوز ایجاد دانشکده علوم پزشکی در میاندوآب صادر شد
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
شناسه : 304060
3
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی شرایط و فراهم آوردن مقدمات، مجوز ارتقا دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی صادر شد .
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به صدور مجوز ارتقا دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که تلاش های انجام گرفته نتیجه داد و دانشکده پرستاری میاندوآب نه تنها احیا بلکه به دانشکده علوم پزشکی نیز ارتقا یافت.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار رشته پرستاری که از مهر امسال هئیت علمی و دانشجو جذب شده بود، در سه رشته شامل فوریت های پزشکی ، صنایع غذایی کنترل کیفی و بهداشت عمومی، در دانشکده علوم پزشکی میاندوآب دانشجو پذیرش می شود.

وی افزود: در این باره جلسات مختلفی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم و هیئت های مختلفی نیز جهت بررسی وضعیت در شهرستان حضور یافتند و در نهایت پس از بررسی شرایط و فراهم آوردن مقدمات، مجوز ارتقا دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی صادر شد.

عیسی زاده با بیان اینکه دانشکده پرستاری میاندوآب، قدیمی ترین دانشکده پرستاری بود که در جنوب آذربایجان‌غربی و در دولت دهم به میاندوآب به عنوان قطب درمان و آموزش جنوب استان اختصاص داده شده بود که بعد از مدتی توقف دوباره در سال ۱۴۰۰ احیا شد،گفت: خواسته و تقاضای اصلی و اولیه ما نیز که ۱۰ سال پیش ارائه شده، راه اندازی دانشکده علوم  پزشکی بود که خوشبختانه امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میاندوآب از لحاظ موقعیت جغرافیایی و پل ارتباطی بین استانی و مرکز بودن و دارا بودن زیر ساخت ها دارای موقعیت ویژه است، تصریح کرد: میاندوآب جایگاه و موقعیتی از نظر درمان دارد که هیچ شهری از آن برخوردار نیست و سایر پتانسیل ها و ظرفیت ها و قطب درمان و آموزش در منطقه  زمینه ای خوب برای راه اندازی دانشکده پزشکی در میاندوآب بود .

وی ابراز امیدواری کرد: این دانشکده بتواند در جهت پاسخگویی اجتماعی با حفظ کرامت انسانی، خدمات مورد نیاز در امر پیشگیری، درمان و آموزش را با بالاترین سطح کیفی با ایجاد انگیزه جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه ارائه داده و در توسعه دانش پزشکی و پژوهش قانون مدارانه سهیم باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.