مجموعه دستگاه‌های دولتی مجری قانون حمایت از خانواده هستند
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
شناسه : 305026
5
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرایی کردن 73 ماده قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند.
پ
پ

نیر الهامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: آبان ماه سال گذشته، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود:در راستای اجراسازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بر اساس دستور وزیر کشور در همه استان ها و شهرستان ها ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تشکیل شد.

وی گفت: این ستاد در سطح استان با ریاست استاندار و نیز در تمام شهرستان های آذربایجان غربی با ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

الهامی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرایی کردن ۷۳ ماده قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا ۷۳ ماده که در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آمده است در استان به صورت عالی عملیاتی شده و بر آن نظارت داشته باشیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: در کنار اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جلسات و سفرهای شهرستانی را نیز پیگیر بوده و در این جلسات بحث اقناع مدیران و امر فرهنگ سازی را دنبال می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه درخواست ما از دستگاه های متولی فرهنگ نیز همکاری در این زمینه است، افزود: درخواست داریم تا سمن ها و گروههای جهادی در امر پیاده سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کنار دولت باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.