مجلس دوازدهم باید در خدمت نظام و مردم باشد
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
شناسه : 317254
3
امام‌جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: مردم به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت منتخبان مردم است که امیدواریم با رویکردی جدید در خدمت نظام و مردم باشد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته چهاربرج با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه و تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: مردم، بزرگ‌ترین برنده انتخابات بودند که با حضور شیرین خود در پای صندوق‌های رأی کام دشمنان را تلخ کردند.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: انتخابات تمام شد و باز هم پیروزی با مردم ایران بود و شکست و روسیاهی برای دشمنان ایران اسلامی باقی ماند.

وی گفت: بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد که با همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی به‌ویژه در ۵ سال اخیر و با تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات و امید دشمنان به مشارکت ۱۰ تا ۲۵درصدی، مشارکت ۴۰ درصدی ملت ایران پاسخ محکمی است به این دشمنان بود.

جلالی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر، پیروز نهایی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده و شکست‌خورده دشمنان داخلی و خارجی این ملت هستند.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه بر اساس برآوردها کاهش مشارکت رقمی بین ۱۸ تا ۳۰ درصد بود و این به معنای آن است که این ظرفیت وجود دارد که ۳۰ درصد دیگر به مشارکت افزوده شود، اظهار کرد: اینجاست که آسیب‌های کم‌کاری‌ها در گسترش و تعمیق جهاد تبیین، خود را نشان داده و همگان را به تأمل در قصور و تقصیرهای خود فرامی‌خواند.

وی گفت: تلاش اقشار مختلف مردم، مسئولین و فعالان جبهه انقلاب در شکل‌گیری این مشارکت تأثیرگذار بود؛ ولی این را می‌دانیم که همه اقشار از ظرفیت کامل خود برای جهاد تبیین استفاده نکرده و اقدامات تبیینی جدی هم بعضاً دیرهنگام بود.

جلالی تصریح کرد: قطعاً با تبیین وضعیت جهان امروز و مقایسه صحیح ایران اسلامی امروز با تراز جهانی، ملت آگاه‌تر شده و درصد مشارکت بالا خواهد رفت.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه متأسفانه ما نتوانسته‌ایم داشته‌های ایران اسلامی‌مان را به سمع و نظر مردممان برسانیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به همین دلیل فرمان جهاد تبیین صادر کرده‌اند و همه ما باید به این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: باید به مردم ایران اسلامی آفرین گفت که علی‌رغم همه تبلیغات شوم دشمن، در برابر آنان ایستادند و منتخبین خود را به مجلس فرستادند و آفرین بر مردم بصیر و فهیم و همیشه در صحنه چهاربرج که برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود افزوده و مشارکت بالای ۷۰ درصدی را خلق کردند.

جلالی با اشاره به اینکه بعد از مردم، نوبت آقای احمدی نماینده مردم در مجلس دوازدهم است که باید وارد میدان شود، افزود: امیدوارم مجلس جدید با رویکردی جدید در خدمت نظام و مردم باشد.

امام‌جمعه چهاربرج با تقدیر و تشکر از تلاش‌های عیسی زاده نماینده مردم در مجلس یازدهم، اظهار کرد: مردم چهاربرج هیچگاه تلاش‌های سردار عیسی زاده را فراموش نخواهد کرد و در تاریخ چهاربرج نوشته شد که چهاربرج با تلاش‌های سردار عیسی زاده شهرستان شد.

وی با بیان اینکه از کاندیداهای محترم که در وارد عرصه انتخابات شده و در حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات نیز نقش داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم، افزود: اگر نبود ورود آنها در گود انتخابات، این حماسه چنین پر شور نبود و لذا شما هم پیروز هستید و در دید و نظر مردم از جایگاه بالایی برخوردارید و امیدواریم در کنار نماینده منتخب نیز بوده و برای آبادانی منطقه هم‌فکری کنید.

جلالی هم چنین با تقدیر و تشکر از مجریان و دست‌اندرکاران امر انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی و نظارتی، گفت: از آحاد مختلف مردم برای خلق این حماسه و تلاش دست‌اندرکاران نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به قرارگرفتن در روزهای پایانی ماه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امام رضا (ع) راهکارهایی را برای استفاده از فیوضات ماه شعبان المعظم و آمادگی هرچه بیشتر برای ورود به ضیافت الله ماه مبارک رمضان بیان فرموده‌اند که از آن جمله می‌توان به دعا، استغفار، تلاوت قرآن، توبه از گناهان، ادای حق‌الناس و امانت‌ها، کینه زدایی از قلب، مراقبت از نفس و تقویت روحیه توکل به خدا اشاره کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.