دولت معضل گرانی را حل کند/ مجلس برای حل مشکلات مردم در کنار دولت است
۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
شناسه : 293618
6
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوشادوش دولت برای حل مشکلات مردم قدم برداشته و تلاش می کند تا خادم خوبی برای ملت عزیز ایران اسلامی باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در پیام ویدئویی با تبریک عید نوروز و سال جدید، گفت: برای همه مردم ایران اسلامی در سال جدید، روزهای خوب و خوش را آرزو داریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در سال ۹۹، افزود: متاسفانه به دلیل شیوع این ویروس منحوس، بسیاری از همشهریان و هموطنان خویش را از دست دادیم که بر خانواده های این عزیزان صبر جزیل آرزو داریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سالی که گذشت مردم ایران اسلامی از گرانی و مشکلات اقتصادی رنج بردند، اظهار کرد: گرانی در سالی که گذشت به مردم فشار آورد و این مسئله را در آستانه سال نو نیز شاهد بودیم.

عیسی زاده تصریح کرد: از دولت محترم تقاضا داریم در مدت باقی مانده از عمر دولت، نهایت تلاش خود را برای مهار و حل مشکل گرانی به کار گیرد و امیدواری در مردم ایجاد کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته، در همه صحنه ها مانند هشت سال دفاع مقدس، حضور مثال زدنی داشته و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند، اظهار کرد: مجلس دوشادوش دولت نیز برای حل مشکلات مردم قدم برداشته و تلاش می کند تا خادم خوبی برای ملت عزیز ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کشور را تعیین می کنیم و انتخابات شوراها نیز در آینده عمران و آبادانی شهر  تاثیرگذار است که ان شالله مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه ای دیگر می آفرینند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.