مجلس آماده کمک به دولت برای “مهار تورم و رشد تولید” است
۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
شناسه : 306537
4
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و کمیسیون های تخصصی آماده کمک به دولت هستند تا در راستای تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد تولید و ایجاد اشتغال قدم بردارد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “مهار تورم و رشد تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ما در مجلس و دولت باید به عنوان سربازان ولایت، در راستای تحقق شعار سال قدم برداریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در راستای کنترل تورم ارائه کالابرگ را به دولت پیشنهاد داد که طبق بررسی هایی که توسط دولت و مجلس و بویژه مرکز پژوهش های مجلس صورت گرفت، در کنترل تورم موثر بود.

وی با بیان اینکه در راستای این طرح، دهک های ضعیف قادر بودند نیازمندی های اولیه خود را برطرف کنند، گفت: این طرح در واقع به رنگین تر شدن سفره مردم و تامین مایحتاج آنها کمک می کرد.

عیسی زاده تصریح کرد: طرح پیشنهادی در مورد کالابرگ در سال گذشته انجام نشد که امیدواریم امسال اجرایی شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به “رشد تولید” در شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز مقام معظم رهبری، به بخش خصوصی توجه ویژه داشته و آن را برجسته کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در رابطه با اصل ۴۴ و واگذاری ها قوانین غنی دارد، افزود: اگر جایی نیاز به قانونگذاری باشد مجلس و کمیسیون های تخصصی آماده کمک به دولت هستند تا در راستای رشد تولید و ایجاد اشتغال بویژه در بخش خصوصی کمک کند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.