مجتمع فولاد ناحیه صنعتی چهاربرج احداث می شود
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
شناسه : 294793
5
بررسی مسائل و مشکلات فولاد ناحیه صنعتی چهاربرج؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از راه اندازی مجتمع تولید فولاد در ناحیه صنعتی شهر چهاربرج میاندوآب خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نادر صادقی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات فولاد ناحیه صنعتی چهاربرج در فرمانداری میاندوآب گفت: سرمایه گذاری قصد دارد مجتمع تولید فولاد و صنایع وابسته در ناحیه صنعتی چهاربرج شهرستان میاندوآب احداث کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این سرمایه گذار چند واحد مشابه را احداث کرده است و این موضوع ششمین یا هفتمین واحد است، افزود: این سرمایه گذار دارای تجربه و سرمایه کافی بوده و می تواند بدون نیاز به تسهیلات بانکی این واحد را اجرایی کند.

وی اظهار کرد: در این جلسه تمام عوامل و دستگاههای ذی ربط مربوطه در ارتباط با راه اندازی و استقرار این واحد در فرمانداری میاندوآب حضور یافته و با توجه به اینکه سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته در این راستا حداکثر مساعدت و همکاری برای استقرار سریع انجام گرفت.

صادقی با بیان اینکه با راه اندازی این مجتمع بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی می شود، تصریح کرد: در فاز اول این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام می گیرد و با مساعدت انجام گرفته و از این هفته سرمایه گذار فعالیت خود را شروع می کند.

لزوم حمایت از سرمایه گذاران 

هم چنین مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات احداث مجتمع فولاد ناحیه صنعتی چهاربرج، گفت: باید از سرمایه گذاری حمایت کرد.

وی با بیان اینکه باید موانع سرمایه گذاری را رفع کرد، افزود: دولت ها و مسئولیت ها می آیند و می روند و تنها خدمات و خدمت صادقانه است که می ماند و لذا باید در خدمت مردم باشیم و از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

عیسی زاده با اشاره به تلاش های انجام گرفته و رایزنی هایی که برای راه اندازی این مجتمع فولادی انجام داده است؛ اظهار کرد: این مجتمع فولادی شامل تمام محصولات فولادی بوده و لازم است تا همه مسئولان استانی و شهرستانی در راستای راه اندازی هرچه سریعتر آن مشارکت کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما از سرمایه گذار حمایت نکنیم؛ سرمایه خود را به سایر استان ها و شهرستان ها سوق می دهد و ما از این پتانسیل و ظرفیت بی نصیب خواهیم ماند.

اتتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.