مجازات جایگاه سوخت متخلف در میاندوآب
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
شناسه : 318644
0
 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از یک میلیاردریالی یکی از جایگاه‌های سوخت برای فروش غیرمجاز بنزین خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، حسین نجف‌زاده گفت: پرونده یکی از جایگاه‌های سوخت برای فروش غیرمجاز ۷۵۰ لیتر بنزین به ارزش ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مجوزهای قانونی مبنی بر عرضه و فروش این میزان سوخت تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۹۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

به گفته نجف‌زاده شعبه همچنین حکم به پرداخت ۴۷۲ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت مال از بین رفته صادر و در مجموع متهم به پرداخت یک میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران شرکت نفت منطقه میاندوآب گزارش تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.