علیرضا بقالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: در گشت و کنترل مستمر محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب، محیط بانان موفق به شناسایی و دستگیری متخلفین قطع اشجار و رستنی های حاشیه رودخانه سیمینه رود میاندوآب شدند.
رئیس اداره محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: این متخلفین دو نفر بودند که اقدام به قطع اشجار و رستنی های حاشیه بستر رودخانه سیمینه رود(تاتائو) میاندوآب کرده بودند.
وی افزود: این افراد متخلف بیش از ۲۰اصله درخت بید را در این مناطق قطع کرده بودند.
بقالی تصریح کرد: تمامی ادوات همراه این متخلفین ضبط شده و پرونده مقدماتی برای آنها تشکیل شد.
انتهای پیام/


