مبارزه با استکبار ادامه دارد/تمثال شهید شاخص دانش آموزی شهرستان رونمایی می شود
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
شناسه : 297080
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: 13 آبان نمایش قدرت استکبارستیزی ملت ایران اسلامی بوده و این مبارزه با استکبار تا استکبار هست، ادامه دارد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در گفت و گو با خبرنگار ما در میاندوآب  با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به ارزش و جایگاه جوانان و نوجوانان اشاره کرده و آن را مهم می دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: دشمن امروز روی جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی می‌کند و می خواهد بذر ناامیدی و دلسردی را در بین جوانان بکارد و لذا جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب باید هوشیار بوده و توطئه های دشمنان را خنثی سازند.

وی از معرفی شهید شاخص دانش آموزی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، گفت: دانش آموزان شهید به عنوان بهترین الگو برای دانش آموزان هستند و در این راستا از تمثال شهید شاخص دانش آموزی شهرستان به عنوان الگو رونمایی می شود تا دانش آموزان با مطالعه در زندگی نامه و وصیتنامه شهدا، از آن در زندگی خویش بهره مند شوند.

پالهنگ از برگزاری همایش استکبارستیزی در این هفته نیز خبر داد و تصریح کرد: هم چنین در راستای اجرای پویش همکلاسی مهربان، ۳۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف و کفش تهیه و توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه‌ با بیان اینکه در ۱۳ آبان امسال نیز مانند سال های گذشته دانش آموزان و اقشار مختلف مردم استکبارستیزی خود را به نمایش خواهند گذاشت، اظهار کرد: در این روز مردم با برپایی همایش باشکوه و تجمع مردمی مشت محکمی بر دهان استکبار زده و نشان خواهیم داد که مبارزه با استکبار ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان به عنوان الگویی برای دشمن شناسی و چگونگی برخورد  و مقابله با دشمنان سلطه گر تبدیل شده است، افزود: ۱۳ آبان تجلی آزادی خواهی و شعار هیهات من الذله بوده و از جمله رخدادهایی است که نه تنها در تاریخ محصور نشد، بلکه منشا و خاستگاه گفتمان سیاسی جمهوری اسلامی تبدیل شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.