ما به وعده صادق اطمینان داریم/ به زودی پرچم اسلام در سرزمین های اشتغالی برافراشته می شود
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
شناسه : 268541
6

امام جمعه جمعه میاندوآب گفت: سرباز رهبری گفت تا کمتر از سه ماه دیگر داعش از بین خواهدرفت و کمتر از  دو ماه این وعده محقق شد و رهبر آن سرباز نیز گفته اسرائیل25سال آینده را نخواهددید، ما به این وعده صادق اطمینان داریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جمع بسیجیان و مسئولان میاندوآب  با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج لشگر مخلص خدا و حافظ نظام و انقلاب است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به وقایع اخیر در منطقه و با بیان اینکه لبنان عروس خاورمیانه است، افزود: ما با روحیه و قدرت بسیجی به پیش رفته و عمل می کنیم.

وی گفت: تا زمانی که سردار سلیمانی ها و بسیجی ها هستند هیچ کشوری نمی تواند در کشورهای منطقه نفوذ کرده و ماجراجویی کند.

حسن زاده با بیان اینکه ما به وعده صادق اطمینان داریم، تصریح کرد: سردار سلیمانی، سرباز رهبری گفت تا کمتر از سه ماه دیگر داعش از بین خواهدرفت و کمتر از  دو ماه این وعده محقق شد و رهبر آن سرباز نیز گفته اسرائیل25سال آینده را نخواهددید، ما به این وعده صادق اطمینان داریم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دشمن همواره در محاسبات خود دچار اشتباه شده است، اظهار کرد: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و اگر ترامپ نیز خطا کند این بار ان شاالله پرچم اسلام را در سرزمین های اشغالی، تل آویو و حیفا برافراشته می کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.