ما با فدا کردن جانمان، وحدت عملی را اثبات کردیم / زن و آزادی شعار محوری اسلام و انقلاب اسلامی است
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
شناسه : 303222
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: از قدس تا سوریه و عراق و جبهه های جنگ، با جانمان وحدت عملی را ثابت کردیم و در این را شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر ها تقدیم اسلام و انقلاب و نظام کردیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در مراسم گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در میاندوآب با تبریک ایام، اظهار کرد: یاران پیامبر گرامی اسلام کسانی هستند که “أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ” است و برکافران سخت گیر و با یکدیگر دوستان مهربان و رئوف هستند.
سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده با بیان اینکه ما پاسداران با تقدیم جان و دلمان ، شعار وحدت را عملیاتی کردیم، گفت: از قدس تا سوریه و عراق و جبهه های جنگ، با جانمان وحدت عملی را ثابت کردیم و در این راه شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر دادیم و امام خمینی(ره) فرمودند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شوند و جوانان بیدارتر شدند و آنگاه که حضرت امام راحل(ره) فرمودند اگر تا ۲۴ ساعت پاوه آزاد نشود خود لباس رزم می پوشم، جوانان شرمنده امام نشدند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ما گردان رفتیم،گروهان برگشتیم، اما برگشتیم، گروهان رفتیم و دسته و گروه برگشتیم اما برگشتیم، در حلب و دیرالزور قبل از اینکه دیر شود، رسیدیم .
وی گفت: ما سر دادیم، دست دادیم، انگشت با انگشتر دادیم اما ایمان ندادیم، خاک ندادیم و عزت ندادیم و برای اولین بار در تاریخ امام ما را شهید نکردند و امام فرمود که به جرات می گویم، ملت ایران از ملت عصر پیامبر در حجاز و عصر امیرالمؤمنین در عراق بهتر و بالاتر است.
سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در ادامه با بیان اینکه امروز با اغتشاش مرجفون یعنی منافقین و شایعه پردازان مواجه هستیم، گفت: ما مردم ایران اسلامی در روز روشن انقلاب کردیم و شهید دادیم و به قلب تاریخ زدیم و از دروازه تاریخ وارد تاریخ شدیم و به حول قوه الهی این انقلاب تا ظهور خورشید عظمای ولایت ادامه خواهد یافت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با اشاره به روایت های قلابی و تحریف شده از زن و آزادی اظهار کرد: سوره “انا اعطیناک الکوثر…” صدای بلند و روایت واقعی از اهمیت زن در اسلام است و سند رهایی و آزادی زنان از قید جاهلیت قدیم و مدرن است
وی افزود: سلام بر زنانی که زندگی را با ایمان، شهامت و ایثار تفسیر کردند و ما هم با صدای بلند می گوییم سلام بر بانوان سلام بر زندگی، سلام بر شهامت ایثار فداکاری و شجاعت.
وی افزود: سلام بر زن، سلام بر هاجر، سلام بر آسیه، سلام بر مریم، سلام بر فاطمه، سلام بر زینب و سلام بر بانوان ایران زمین که گوهر عفاف و پاکدامنیشان قدمتی هفت هزار ساله دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تصریح بر اینکه ما هم بر آزادی سلام می کنیم آزادی از زنجیرهای هوا هوس وآزادی از قید خودباختگی فرهنگی فرمودند که استقلال، آزادی شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.