ماه رمضان فرصتی برای اهدای خون/بخشیدن زندگی به بیماران در شب های دعا و مناجات فراموش نشود
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
شناسه : 294107
11
رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب گفت: در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، پایگاه‌ انتقال خون این شهرستان، بعد از افطار  برای خون گیری از شهروندان آمادگی دارد.
پ
پ

داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه مردم میاندوآب همیشه از اهدای خون بویژه در مناسبت ها و ایام خاص استقبال خوبی دارند، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و بویژه لیالی قدر نیز یکی از این ایام است که در سال های قبل بویژه قبل از شیوع ویروس کرونا شاهد حضور گسترده مردم برای اهدای خون و نجات جان انسان ها بوده ایم.

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با اشاره به اینکه در این ایام نیز پایگاه انتقال خون میاندوآب دایر بوده و آماده مراجعه شهروندان است، افزود: در همین راستا نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان، پایگاه انتقال خون میاندوآب در نوبت صبح و بعد از افطار دایر بوده و مردم می توانند بعد از افطار نیز اقدام به اهدای خون و نجات جان بیماران کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت این پایگاه در روزهای ماه مبارک رمضان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ است، گفت: پایگاه‌ انتقال خون میاندوآب همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان، در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعد از افطار از ساعت ۲۱  آماده مراجعه شهروندان است  و اهداکنندگان خون می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون واقع در خیابان دانش در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

قنبری افزود: همچنین در شب های قدر نیز که میزان مشارکت شهروندان نوعدوست میاندوآبی در اهداء خون افزایش می یابد، تا ساعت ۱/۳۰ دقیقه بامداد نسبت به خونگیری از شهروندان اقدام خواهد شد.

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با دعوت از مردم برای اهدای خون به نیازمندان در روزهای عادی و مناسبت های ویژه، اظهار کرد: نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و مردم نوع دوست و خیر میاندوآب برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کرده و با نذر خون خود به کمک نیازمندان به خون بشتابند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.