ماراتن تبلیغاتی کاندیداها در میاندوآب آغاز شد
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316640
3
تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در میاندوآب به‌صورت رسمی هم‌زمان با سراسر کشور به مدت یک هفته آغاز شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی از حالت غیررسمی به رسمی تبدیل شد تا داوطلبان، به‌صورت جدی‌تر وارد کارزار انتخابات شده و تلاش خود را برای جلب نظر مردم آغاز کنند.

با شروع فصل تبلیغات در کارزارهای انتخاباتیِ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوره جدیدی از فعالیت‌های مختلف نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها رقم می‌خورد.

در شهرستان میاندوآب نیز با آغاز ایام قانونی تبلیغات، شوروشوق خاصی در سطح شهر حاکم شده و شاهد فعال‌شدن ستادها، توزیع پوسترها و نصب آنها در شیشه مغازه‌ها و نقاط پررفت‌وآمد هستیم که همین موضوع سبب انتخاباتی شدن چهره شهر میاندوآب شده است.

در این میان برخی از کاندیداها و هواداران آنها از فضای مجازی نیز غفلت نکرده‌اند و علاوه بر تبلیغات شهری به سمت تبلیغ در فضای مجازی نیز روی آورده‌اند، موضوعی که از مدت‌ها قبل شاهد آن هستیم و متأسفانه فضای حاکم بر آن نیز به‌جای ارائه برنامه، بیشتر فضای تخریب و توهین است.

انتشار اسامی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

در این زمینه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب از انتشار اسامی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق خبر داد.

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در این فهرست اسامی ۳۴ داوطلب نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق به همراه کد انتخاباتی منتشر شده است.

وی گفت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شده و کلاس‌های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی نیز برگزار شده است.

به‌واسطه آگهی نهایی انتخاباتی که به‌وسیله فرمانداری‌ها اعلام می‌شود، تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات امکان تبلیغات نامزدها وجود دارد.

آگهی اسامی نامزدهای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق را در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.