مادران و همسران شهدا در تداوم مبارزات انقلابی ملت ایران نقش مهمی دارند
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 304850
1
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مبارزه با باطل دائمی است و در این راه نیز مادران و همسران شهدا نقش بسزایی داشتند.
پ
پ

به گزارش گروه فرهنگی زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در آئین تجلیل از مادران و همسران شهدا به مناسبت هفته زن در میاندوآب، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و استقامت هستند که در برابر مشکلات ایستادگی کردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همیشه عدالت در مقابل ظلم قرار دارد، افزود: هر جا عدالت است در آنجا بانوان سکاندار و محور شده اند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه حق و باطل تمام ناشدنی بوده و ادامه دارد، گفت: مبارزه با باطل دائمی است و در دوران دفاع مقدس جبهه حق در مقابل باطل ایستاد و در این راه نیز مادران و همسران شهدا نقش بسزایی داشتند.

حسن زاده تصریح کرد: اگر ایران اسلامی به عنوان جبهه حق در مقابل باطل ایستاد، به پشتوانه مادران و همسران شهدا و خانواده های معظم شهدا بود.

امام جمعه میاندوآب در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بر خلاف نظر عده ای، جامعه به طرف معنویت حرکت می کند، اظهار کرد: مدعای این موضوع، حضور جوانان عصر حاضر در جبهه های نبرد علیه استکبار و داعش در فرامرزها و لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه جوانان امروزی از جهاتی از جوانان عصر انقلاب هم بهتر هستند، افزود: اگر جوانان عصر انقلاب به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در دفاع از کشور در جبهه ها حاضر شدند، جوانان عصر حاضر نیز به ندای امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و در دفاع از انقلاب و نظام و ولایت در خارج از مرزهای ایران حاضر شدند و این قطعا ارزشمند است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.