لزوم حساسیت نسبت به مسئله حجاب در جامعه/ دشمن به دنبال ترویج بی حجابی و بی غیرتی است
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
شناسه : 301309
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید نسبت به حجاب در جامعه حساس بود و اهتمام ویژه ای داشت، زندگی باید بر اساس مبانی دینی آغاز شود و بر این اساس باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان بود،اظهار کرد: دشمنان دائما با استفاده از تبلیغات به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و لذا باید مراقب بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی واقعی در قرآن کریم معرفی شده است، افزود: باید سبک زندگی اسلامی مدنظر همه باشد و به دستورات دینی توجه کرد تا از برخی مشکلات مانند طلاق و… در جامعه کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به حجاب در جامعه حساس بود و اهتمام ویژه ای داشت، گفت: زندگی باید بر اساس مبانی دینی آغاز شود و بر این اساس باشد.

حسن زاده با اشاره به اینکه باید مراقبت کرد و مراقب توطئه های دشمنان بود، تصریح کرد: دشمنان اسلام، آندلس را که تحت سیطره مسلمانان بود با ترویج بی حجابی، بی بند و باری و شهوترانی و ایجاد اختلاف و تفرقه نابود ساختند و از بین بردند و لذا باید مراقب باشیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر عمل به وظیفه، گفت: از تمام برادران و خواهران غیرتمند می خواهم که  عرصه را برای بی دینان تنگ کرده و حجاب را در جامعه ترویج و رونق داد.

وی افزود: دین به حجاب ارزش قائل شده است و در هفته حجاب و عفاف باید از محجبه ها تجلیل کرد و برای آنها ارزش و جایگاه قائل بود.

حسن زاده با اشاره به فرارسیدن روز عید سعید قربان، تصریح کرد: روز عرفه، فرصتی برای نیایش با پروردگار بوده و عید قربان نیز عیدالله اکبر است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه یاری امام زمان، مکان و زمان نمی شناسد، اظهار کرد: امام زمان به یاری نیاز دارد و در هر کجا باشی، باید وظیفه دینی را شناخت و بر اساس آن عمل کرد.

وی با بیان اینکه مطیع ولایت بودن به کنار ولایت بودن نیست، افزود: تاریخ این را اثبات کرده است  و این موضوع را در تاریخ شاهد بوده ایم و لذا همه باید مطیع ولایت بوده و با عمل به دستورات ولایت و امامت، می توانیم مطیع بودن خویش را اثبات کنیم.

حسن زاده تصریح کرد: همه باید در این عصر نیز مطیع ولایت باشیم تا پرچم این انقلاب به دستان امام خامنه ای(مدظله العالی) به دست حضرت مهدی موعود(عج) برسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.