لزوم توجه هر چه بیشتر مسوولان به موضوعات دینی
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
شناسه : 297056
8
استاد دانشگاه و فعال فرهنگی گفت: هر جا در زمینه‌های علمی و فرهنگی کار می‌شود باید به دستورات قرآن عمل گردد و مسوولان از غفلت و بی توجهی به دستورات قرآنی خودداری کنند.استاد دانشگاه و فعال فرهنگی گفت: هر جا در زمینه‌های علمی و فرهنگی کار می‌شود باید به دستورات قرآن عمل گردد و مسوولان از غفلت و بی توجهی به دستورات قرآنی خودداری کنند.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران، انقلاب فرهنگی بود و عمده ترین و مهم ترین فرهنگ نیز فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: به نظر می‌آید مهم ترین اولویت و فعالیت که می‌تواند در سطح جامعه انجام گیرد، قرآنی نمودن جامعه و سوق دادن به طرف قرآن است.

این استاد دانشگاه گفت: هر جا در زمینه‌های علمی و فرهنگی کار می‌کنند باید به دستورات قرآن عمل نمایند.

رضایی با بیان اینکه باید اطلاعات درست و دقیق در اختیار مردم قرار گیرد، بیان کرد: مبارزه با تبعیضات اجتماعی و انصاف و عدالت که توصیه ائمه و علوم قرآنی است باید مد نظر باشد.

وی افزود: حضرت علی (ع) بر ۲ موضوع اصلاح اخلاق مردم و مبارزه با تبعیضات اجتماعی تاکید دارند چرا که مردم درد فقر را می توانند تحمل کنند ولی تحمل درد تبعیضات سخت است.

این فعال فرهنگی به ارتباط بیکاری با مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و اظهار کرد: ریشه اکثر مفاسد اجتماعی و اخلاقی و فرهنگی به نوعی به بیکاری وصل است و متاسفانه در استان ما نرخ بیکاری بالاست.

رضایی در پایان با تاکید بر اینکه باید جامعه قرآنی شود، تصریح کرد: اگر سفره ما قرآنی و مواد روی سفره نیز قرآنی باشد در آن صورت به حیات طیب قرآنی می‌رسیم.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.