لزوم توجه دولت آینده به مسئله تولید ملی و استفاده از تجربیات دولت فعلی
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
شناسه : 295386
8
امام جمعه میاندوآب تاکید کرد: امام جمعه میاندوآب گفت:باید به تولید ملی توجه اساسی شود چرا که اگر به تولید ملی توجه شود می توان اقتصاد پویا و پررونق و کارخانجات فعال و اشتغالزایی را شاهد باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دولتمردان فعلی و آینده باید چند موضوع اساسی را مورد توجه قرار داده و به آنها دقت کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اقتصاد و تولید ملی یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، افزود: باید به تولید ملی توجه اساسی شود چرا که اگر به تولید ملی توجه شود می توان اقتصاد پویا و پررونق و کارخانجات فعال و اشتغالزایی را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر فهم دقیق نقاط قوت و ضعف دولت های گذشته توسط دولت آینده، تصریح کرد: دولت آینده باید مراقب سهم خواهی ها باشد و این را در نظر داشته باشد برای عده ای این دولت و دولت آینده تفاوتی ندارد و مهم برای آنها سهم خواهی است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: دولت آینده باید با تمام قدرت در مقابل سهم خواهی ها بایستد و نیروهای جوان و پرتلاش را وارد میدان کند‌.

حسن زاده با بیان اینکه در تمام دوره های انتخابات ریاست جمهوری هر کس کاندیدا شده از حل مشکلات سخن گفته است، افزود: مردم از مشکلات رنج می برند و دولت آینده باید با همت مضاعف به دنبال حل مشکلات باشد.

وی هم چنین با بیان اینکه دشمنان از هم اکنون به دنبال نقشه کشیدن و ایجاد مشکلات برای دولت بعدی هستند، گفت: عده ای از هم اکنون توقع از دولت آینده ایجاد می کنند و لازم است در این راستا با همدلی و وفاق و همکاری و استفاده‌ از تجربیات فعلی کمک کنیم تا کارها پیش رود و مشکلات حل شود.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستانی در اجرای پرشور برنامه های دهه امامت و ولایت امسال، گفت: امسال نسبت به سال های گذشته مسئولان شهرستانی سنگ تمام گذاشته و نزدیک به ۲۰ برنامه مهم در سطح شهرستان تدارک دیده شده بود و سه هزار پرس غذا نیز توزیع شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در اخلاق خود تجدید نظر کنیم، افزود: در بررسی ها ریشه این همه پرونده قضایی به اخلاقیات و مسائل اخلاقی برمی گردد که اخلاق اسلامی و توصیه های دین مبین اسلام را رعایت نمی کنیم.

حسن زاده با تاکید بر عفو و گذشت، گفت: آنچه در نهایت پیروز است، محبت و مهربانی و دوستی است و تقابل نتیجه نمی دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.