لزوم توجه به مولفه های قدرت برای توسعه و پیشرفت/ آقای استاندار، میاندوآب از مشکل آب رنج می برد
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
شناسه : 295277
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه‌میاندوآب گفت: میاندوآب در میان دو آب است ولی مردم در پایین دست از مشکل آب رنج می برند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز عید قربان در میاندوآب، اظهار کرد:عید یعنی برگشت، برگشت به سوی خوبی ها و امروز نیز روز عید است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه‌ با تاکید بر اتحاد نیروهای انقلابی،‌گفت: اگر بخواهیم در مقابل استکبار جهانی و دشمنان بایستیم، باید آحاد مردم به هم کمک کنیم و مخصوصا در دولت جدید نیروهای انقلابی با هم متحد شوند.

وی با اشاره به اینکه در سه مولفه اقتصادی، سیاسی و نظامی خود را تقویت کنیم، افزود: امروز در شرایط جنگ احزاب هستیم و دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید از لحاظ اقتصادی خود را تقویت کنیم، تصریح کرد: نباید مردم مشکل اقتصادی داشته باشند و ندانم کاری یک مسئول سبب ایجاد مشکل شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه هر سال به خاطر ندانم کاری و خیانت یک عده، مشکلاتی در کشور ایجاد می شود، اظهار کرد: سال ۹۶ یک جوان در زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از مشکلات آب امروز سخن می گفت ولی آن زمان همه‌ به او می خندیدند و امروز همان مشکلات را شاهد هستیم.

وی با تذکر به استاندار و مسئولان در مورد جلوگیری از ایجاد این مشکلات در میاندوآب، گفت: مسئولان باید مراقبت کنند تا روزی این مشکلات در میاندوآب ایجاد نشود و اگر مشکلات را می بینند، چاره اندیشی کنند واگر نمی بینند، بدانند و چاره اندیشی کنند.

وی افزود: میاندوآب در میان دو آب است ولی مردم در پایین دست از مشکل آب رنج می برند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه امروز زمان کار است، تصریح کرد: باید به جای رانت خواری و خیانت به مردم خدمت کرد و از دولت جدید نیز توقع داریم مشکلاتی را که در هفت بند اعم از آب، گرانی و بیکاری و.‌‌‌‌‌.. احصا و به رئیس جمهور منتخب ارسال شده است، حل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه دست فروشان غیربومی، از لحاظ اقتصادی به بازاری های میاندوآب ضربه وارد می کنند، تصریح کرد: از ابتدای بانک ملی تا میدان امام چندین بازار مصنوعی توسط غیربومی ها ایجاد شده که مسئولان امر باید به آن رسیدگی کنند.

وی در ادامه با تاکید بر تقویت قدرت سیاسی، افزود: سیاستمداران باید متحد شده و در مقابل دشمن بایستند و در تمام کشورها باید قدرت سیاسی خود را افزایش دهیم.

وی قدرت نظامی را سومین مولفه اقتدار برشمرد و افزود: کسانی که می گویند امروز زمان موشک نیست، بدانند که اگر موشک نداشتیم ما نیز به سرنوشت عراق و افغانستان و سوریه و مصر و لیبی و.‌‌ دچار می شدیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه به برکت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان ایستادگی کرده ایم، تصریح کرد: مسئولان نیز توجه داشته باشند که باید مشکلات حقیقی مردم را درک و اولویت بندی کرده و آنها را حل کنند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به آثار ذبح قربانی، به تعدادی از احکام قربانی کردن نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.