لزوم توجه به شرکت های دانش بنیان در امر تولید/افزایش تولید، منجر به رشد اقتصادی می شود
۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شناسه : 299381
9
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: وقتی تولید افزایش پیدا کند در آن صورت شاهد رشد اقتصادی، کاهش تورم و حرکت کشور در مسیر پیشرفت خواهیم بود.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبرک سال نو به مقام معظم رهبری، تمام مردم ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: امیدواریم سال جدید سالی توام با برکت و مهربانی و سربلندی برای تمام مردم عزیز ایران اسلامی و همشهریان عزیز باشد.

امام جمعه چهاربرج در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، افزود: همه ملزم به پیروی از شعار سال در عمل هستیم و از همه سرمایه گذاران و سرمایه داران دعوت می کنیم در راستای تحقق شعار سال قدم برداریم.

وی با بیان اینکه تولید، کلید اصلی اشتغال است، گفت: وقتی تولید افزایش پیدا کند در آن صورت شاهد رشد اقتصادی، کاهش تورم و حرکت کشور در مسیر پیشرفت خواهیم بود.

جلالی با اشاره به اینکه در سال های اخیر جوانان بسیار از مشکل اشتغال رنج برده اند، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم داده و در این زمینه مسئولان باید موانع سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال را رفع و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند.

امام جمعه چهاربرج هم چنین با تاکید بر توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان در امر اشتغال و تولید، گفت: شرکت های دانش بنیان باید در امر تولید و اشتغال مورد توجه مسئولان قرار گیرد چرا که این شرکت ها نقش مهمی در گرهگشایی اقتصادی و تولید می توانند داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.