لزوم توجه به اقتصاد درون زا برای حل مشکلات اقتصادی/ حتی فکر و اندیشه مذاکره نیز خیانت است
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
شناسه : 292581
7

امام جمعه میاندوآب گفت: اندیشه و تفکر مذاکره با آمریکا، چه آمریکای ترامپ و چه آمریکای بایدن، خیانت به خون شهدا و مردم بوده و فکری جاهلانه است که تاریخ نشانگر این موضوع است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی مردم قم و سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این سخنرانی تاریخی نیرنگ دشمنان را خنثی و پوزه آنها را به خاک مالید.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای و شهدای ترور در طول تاریخ، افزود: اندیشه و تفکر مذاکره با آمریکا، چه آمریکای ترامپ و چه آمریکای بایدن یا اوباما، خیانت به خون شهدا و مردم بوده و فکری جاهلانه است که تاریخ نشانگر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد، گفت: در طول تاریخ بارها و بارها شاهد دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی بوده و آنها مخالف توسعه و دست یابی به فناوری ها هستند.

حسن زاده با اشاره به موضوع گرانی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از این گرانی ها ربطی به تحریم ندارد و لازم است با مدیریت هماهنگ دستگاه‌ها این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام قدرت نظارت کنند، اظهار کرد: باید در خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنها شبانه روز نشناخت.

وی با تاکید بر داشتن روحیه و مدیریت جهادی، افزود: مردم از گرانی گله مند هستند و ما نیز صدای مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت درصدی در هر سال نسبت به سال قبل امری طبیعی است اما افزایش بی رویه امری غیرطبیعی است، اظهار کرد: مردم ما ۴۲ سال است که در مقابل دشمن مقاومت کرده اند و قدردان نعمت امنیت و سلامت و ولایت هستند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم تداوم کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تاکید کرد.

حسن زاده با تاکید بر توجه به اقتصاد درون زا، تصریح کرد: توجه به اقتصاد درون زا و توانمندی های داخلی می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی شده و مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی هم چنین تفکر قبل از انجام‌ عمل و توفیق استغفار و توبه کردن از گناهان را از جمله شروط عاقبت بخیری عنوان کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.