لزوم تسریع در عملیات احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی میاندوآب
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 297937
6
در دیدار نماینده میاندوآب با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شد؛ نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان را مورد پیگیری قرار داد که با نتایج خوبی همراه بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این دیدار، اظهار کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان میاندوآب، چهاربرج و باروق بررسی شد و به نتایج خوبی در این راستا دست یافتیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: تسریع در آغاز عملیات  بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان عباسی میاندوآب از جمله مهم ترین موضوعاتی بود که در این دیدار طرح و مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار تثبیت و ارتقای دانشکده پرستاری میاندوآب نیز مورد بحث قرار گرفت، گفت: میاندوآب جایگاه و موقعیتی دارد که هیچ شهری از آن برخوردار نیست و این موضوع و سایر خواسته ها در این رابطه را نیز در دیدار با دکتر عین اللهی اعلام کردیم.

عیسی زاده در ادامه از پیگیری استقرار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان های جدیدالتاسیس چهاربرج و باروق نیز در این جلسه خبر داد و تصریح کرد:احداث بیمارستان های ۶۵تختخوابی در باروق و چهاربرج نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه پیگیر شدیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: این امورات را در آینده نیز پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.