لزوم تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره)در بین نسل جوان/ هدف اصلی دشمنان تضعیف ولایت فقیه است
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
شناسه : 281389
5

در جلسه ستاد گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در میاندوآب بر لزوم تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره) تاکید شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه ستاد گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) امروز در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

هدف اصلی دشمنان تضعیف ولایت فقیه است

در این جلسه امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امام خمینی(ره) خدا محوری را اصل قرار دادند، گفت: در دنیا معمولا اشخاص را محور قرار می دادند ولی امام خمینی(ره) این موضوع را تغییر و جامعه را به سمت حق محوری سوق دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: مبنای حضرت امام خمینی(ره) این بود که سیاست باید بر مبنای دین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران، انقلاب فرهنگی بود نه عمرانی، افزود: امام خمینی(ره) هیچگاه تنها رفاه اجتماعی را در نظر نمی گرفت بلکه به رفاه معنوی توجه داشتند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه معنویت و اتحاد دو عامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: انقلاب ما از مساجد سرچشمه گرفت و با اتحاد و معنویت به پیروزی رسید و باید این دو اصل نیز که رمز حفظ انقلاب هستند، حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از امام خمینی(ره)، خلف صالح ایشان رهبری انقلاب را بر عهده گرفته اند، افزود: مقام معظم رهبری ذخیره انقلاب بودند و در طول زعامت خویش، نه تنها رهبری بلکه مدیریت کرده اند.

حسن زاده با اشاره به فتنه انگیزی های مختلف دشمنان، اظهار کرد: هر یک از این توطئه ها و فتنه ها می توانست کشوری را از پای در بیاورد ولی یک سخنرانی مقام معظم رهبری همه آنها را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه همه باید زیر پرچم ولایت قرار بگیریم، تصریح کرد: تضعیف ولایت، هدف دشمن است و همه باید هوشیار باشیم.

امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه بیگانگان نجات داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی ما را از زیر سلطه بیگانگان نجات دادند، گفت: امام خمینی(ره) با الهام از تعالیم و دستورات الهی انقلاب را به پیروزی رساندند.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی با اشاره به بخشهایی از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی امام راحل از زبان دانشمندان و متفکران جهان، افزود: این حکیم فرزانه انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز رهبر معظم انقلاب به خوبی راه آن امام راحل را ادامه می دهند.

وی هم چنین در ادامه از برگزاری نشست تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره) به این مناسبت در سطح شهرستان، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و اظهار کرد: برگزاری محافل ختم قرآن در مساجد، چاپ و توزیع ویژه نامه در مورد زندگینامه و وصیتنامه حضرت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه هایی است که به این مناسبت برگزار می شود.

مولودی تصریح کرد: فضاسازی فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، نمایشگاه کتاب، ایستگاه صلواتی پس از افطار و درج پیام در پیام رسان های داخلی از جمله برنامه های این ایام در میاندوآب است.

لزوم تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره) در بین جوانان

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره) در بین جوانان و اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: باید خط و مشی و گفتمان امام خمینی(ره) در بین نسل مختلف مردم و جوانان تبیین شود.
مهدی قهرمانی گفت: تبیین گفتمان امام خمینی(ره) یکی از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی هم چنین با بیان اینکه ما مدیون این نظام و انقلاب هستیم، افزود: مسئولان و مردم باید در این مراسمات حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.