لزوم تبیین و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده/ امروز رسالت زینبی(س) داریم
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
شناسه : 296306
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما امروز رسالت زینبی(س) داریم، اظهار کرد: مکتب ما برگرفته از مکتب عاشورا است و باید حضرت زینب کبری(س)گونه و امام سجاد(ع) گونه در تبیین ارزش های دفاع مقدس قدم برداریم.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستادیم، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی همه دنیا از رژیم صدام پشتیبانی می کردند و در پشت پرده حضور حمایت از صدام حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه رژیم عراق در ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲۴۲ مرتبه از سلاح های شیمیایی استفاده کرد، افزود: متاسفانه سازمان های بین المللی که داعیه حقوق بشر دارند نیز در مقابل این جنایات سکوت کرده بودند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت‌ به نسل های آینده تلاش کنیم، گفت: باید از گنج تمام نشدنی دفاع مقدس استفاده‌ کنیم و آن را به نسل حاضر انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینگه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای این است که به دنیا حقانیت خود را اثبات کنیم و فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را تبیین کنیم، تصریح کرد: صاحبان قلم و فکر و اندیشه و همه باید برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی قدم برداریم و در این راستا تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما امروز رسالت زینبی(س) داریم، اظهار کرد: مکتب ما برگرفته از مکتب عاشورا است و باید حضرت زینب کبری(س)گونه و امام سجاد(ع) گونه در تبیین ارزش های دفاع مقدس قدم برداریم.

وی از شهدا به عنوان بهترین الگوهای دفاع مقدس نام برد وگفت: ما در دوران دفاع از سنین مختلف شهید داشتیم و باید با مطالعه در وصیتنامه شهدا، از زندگی شهدا درس بگیریم.

پالهنگ با بیان اینگه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نمونه ای از ارزش ها هستند، اظهار کرد: در هر پست و مقام هستیم باید به خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران توجه کنیم و آنها را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه مردم نقش داشتند و دست به دست هم دادند در دفاع از ارزش ها در جبهه ها حاضر شدند، افزود: دشمنان تلاش داشتند که جنگ هشت ساله را جنگ بین شیعه و سنی نشان دهند ولی امام(ره) اعلام کردند که جنگ بین اسلام و کفر بوده و این دفاع را دفاعی مقدس معرفی کردند.

پالهنگ با تاکید بر اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاکم بود، تصریح کرد: تمام نیروهای مسلح تفکر بسیجی داشتند و با تفکر بسیجی در مقابل دشمن مقاومت کردیم و باید این تفکر بسیجی را به دنیا بشناسانیم.

وی با بیان اینکه امینت بزرگترین سرمایه است که به برکت دفاع مقدس داریم، اظهار کرد: این امنیت و اقتدار را که دستاورد دفاع مقدس است، مدیون خون شهدا و رزمندگان و ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس همه قومیت ها و مذاهب  حضور داشتند ولی دشمنان همیشه‌ سعی در اختلاف افکنی دارند، افزود: دفاع مقدس نماد همبستگی همه اقوام ایرانی است.

وی با بیان اینکه امروز درس گرفتن از دفاع مقدس برای ما یک ارزش است، گفت: باید با اتحاد و انسجام  همه دست به دست هم دهیم و بتوانیم در مسیر انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.