لزوم ارتقای پلی کلینیک شهید باکری میاندوآب به بیمارستان
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
شناسه : 296193
13
در گفت و گو با مدیر تامین اجتماعی میاندوآب عنوان شد؛ مدیر تامین اجتماعی میاندوآب گفت: ارتقای درمانگاه شهید باکری و بررسی تبدیل پلی کلینیک به بیمارستان از مهم ترین نیازمندی های درمانگاه شهید باکری میاندوآب است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ایرج زمانزاده در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به خدمات درمانی و پزشکی در کلینیک شهید باکری تامین اجتماعی میاندوآب به شهروندان، اظهار کرد: در راستای بهبود ارائه اقداماتی مانند خردی دستگاه دیجیتال رادیوگرافی، افزایش تعداد پزشکان عمومی از ۲ به ۶ نفر، افزایش تعداد پزشکان متخصص از یک به سه نفر و افزایش تعداد دندانپزشکان از ۲ به سه نفر از اقدامات انجام گرفته است.

ایرج زمانزاده با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته سطح درمانگاه از دو (درمانگاه تخصصی) به سه (پلی کلینیک تخصصی) افزایش یافته است، افزود: هم اکنون ارتقای درمانگاه شهید باکری و بررسی تبدیل پلی کلینیک به بیمارستان از مهم ترین نیازمندی های این درمانگاه است.

وی به نیازمندهای درمانگاه شهید باکری اشاره کرد و گفت: خرید و راه اندازی سونوگرافی، افزایش پزشکان متخصص در تخصص های مورد نیاز ازجمله زنان، ارتوپدی، رادیولوژی و پاتولوژی و راه‌اندازی واحد فیزیوتراپی از نیازمندی‌های درمانگاه تامین اجتماعی میاندوآب است.

مدیر تامین اجتماعی میاندوآب با اشاره به اینکه ۴۳ نفر کادر درمان در درمانگاه شهید باکری به مردم خدمات ارائه می دهند، تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۷۶ هزار نفر از اقشار مختلف مردم و شهروندان از خدمات درمانی و پزشکی در درمانگاه شهید باکری  تامین اجتماعی میاندوآب دریافت کرده اند.

زمانزاده افزود: از ابتدای امسال بیش از ۴۵هزار و ۴۵۵ نفر جهت خدمات پزشکی و دندانپزشکی و ۱۳۰ هزار و ۵۴۴ نفر نیز جهت خدمات درمانی به واحدهای پاراکلینیک درمانگاه شهید باکری میاندوآب مراجعه کرده و خدمات دریافت نموده اند.

وی گفت: واحد دندانپزشکی با سه ردیف فعال، واحد پزشکی عمومی با ۶ پزشک فعال، واحد تخصصی با سه متخصص کودکان، داخلی و جراحی، رادیولوژی، آزمایشگاه، تزریقات و خدمات پزشکی و واحد داروخانه از جمله بخش های فعال در این درمانگاه است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.