لایروبی و تغییر ارتفاع لوله‌های انتقال آب در سد نوروزلو در جلوگیری از قطعی و افت فشار آب ضروری است
۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 295887
11
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: طرح مطالعاتی برای اجرای لایروبی آب بند نوروزلو و تغییر ارتفاع خطوط انتقال آب در سد نوروزلو در جلوگیری از قطعی و افت فشار آب، از موضوعات ضروری بوده که به جد پیگیر آن هستیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب در جریان بازدید از تصفیه خانه آب بند نوروزلو این شهرستان با اشاره به اینکه مشکل قطعی و افت فشار آب با تلاش همکاران آب و فاضلاب میاندوآب در اسرع وقت حل شد، گفت: برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین مشکلی با توجه به کاهش ذخایر آبی، نیاز به ارائه طرحی جامع برای لایروبی و تغییر ارتفاع لوله های انتقال آب در سد انحرافی نوروزلو این شهرستان است‌.

حسام شیرازه محبت اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته، کاهش منابع آبی سد شهید کاظمی و افزایش جلبک ورودی های آب تصفیه خانه را مسدود و روند توزیع آب در شبکه را با مشکل مواجه ساخته بود که این مشکل با تلاش همکاران آب و فاضلاب میاندوآب در اسرع وقت برطرف شد.

وی افزود: هرچند مشکل پیش آمده حل شده و ارائه خدمات در شبکه توزیع آب شرب به حالت عادی بازگشته است ولی باید برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین مشکلی پیش بینی های لازم انجام می شد.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: ارائه طرح مطالعاتی برای اجرای لایروبی آب بند نوروزلو از موضوعاتی است که پیگیر آن هستیم و از سوی دیگر با توجه به کاهش منابع آبی و ارتفاع آب ذخیره شده خواستار آغاز سریع عملیات تغییر ارتفاع خطوط انتقال آب نیز هستیم.

شیرازه محبت هم چنین با تاکید بر الگوسازی مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب، گفت: با توجه به کاهش منابع آبی باید در زمینه صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنیم و نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی عمومی و تولید محتوا در جهت صرفه جویی و کاهش مصرف بسیار مهم و ضروری است.

به دنبال بروز مشکل افت فشار و قطعی آب شرب شهری در میاندوآب، فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب امروز به همراه مدیران عامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب آذربایجان غربی به منظور بررسی وضعیت موجود و مشکلات پیش آمده در شبکه توزیع آب شرب میاندوآب از تصفیه خانه آب بند نوروزلو بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.