لازمه تحقق شعار سال، پشتیبانی مسئولان و رفع موانع در مسیر تولید است
۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شناسه : 293633
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: لازمه تحقق شعار سال این است که پشتیبانی های لازم از سوی مسئولان و متولیان مانند بانک ها و دستگاههای اجرایی انجام گرفته و  موانع موجود در مسیر تولید مانند واردات بی رویه نیز برطرف شود.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده درگفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته را نیز به نام سال جهش تولید نامگذاری کرده بودند که این نشان دهنده اهمیت توجه به مسئله تولید است.

وی با بیان اینکه ایشان امسال نیز مانند سال های گذشته بر مسئله تولید توجه و تاکید داشته اند، افزود: شعار امسال نشان می دهدکه مسئله تولید در کشور نیاز به پشتیبانی داشته و موانعی نیز دارد که باید برطرف شود.

امام جمعه میاندوآب گفت: لازمه تحقق شعار سال این است که پشتیبانی های لازم از سوی مسئولان و متولیان مانند بانک ها و دستگاههای اجرایی انجام گرفته و  موانع موجود در مسیر تولید مانند واردات بی رویه نیز برطرف شود.

حسن زاده تصریح کرد: اگر امروز  گفت وگویی با تولید کنندگان داشته باشیم در می یابیم که بیشترین گلایه تولیدکنندگان این است که کالایی را تولید کرده ولی در توزیع آن با مشکل مواجه هستند که موانع آنها باید برطرف شود.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: واردات بی رویه، قاچاق کالا نیز از موضوعاتی هستند که مانع در امر تولید و توزیع کالاهایی تولیدی محسوب می شوند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات و بیان اینکه انتظار داریم با روی کار آمدن دولت جوان مومن و حزب اللهی نیز شاهد جدیت در مسیر شعار سال باشیم، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خویش بیان کردند، هرکس به دنبال سعادت کشور است باید رئیس‌جمهوری، با کفایت، با ایمان، عدالت خواه و فسادستیز، عملکرد انقلابی و جهادی، درون گرا، مردمی، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده انتخاب کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.