قیام امام حسین(ع)، دین را حفظ کرد/ نور امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
شناسه : 301688
10
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: قیام امام حسین(ع)، دین را حفظ کرد و امام حسین(ع) در راه حفظ دین  شهید شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام میثم فیاضی امروز در جمع عزاداران هیئت رزمندگان اسلام در میاندوآب با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید وسالار شهیدان و یاران باوفایشان، اظهار کرد: برگزاری مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فوائد، آثار و برکات فراوانی داشته و این سینه زنی ها در نزد خداوند از اجر برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با تاکید بر برپایی پرشور مجالس روضه و عزاداری برای اهل بیت(ع)، افزود: وقتی مجالس عزاداری را با نیت امام حسین(ع) برگزار کنیم، حضرات معصومین(ع) نیز حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به قیام امام حسین(ع) و اهداف ایشان، گفت: قیام امام حسین(ع)، دین را حفظ کرد و امام حسین(ع) در راه حفظ دین  شهید شدند.

فیاضی با بیان اینکه هر چه از عظمت امام حسین(ع) بگویم؛کم گفته ایم، تصریح کرد: امام حسین (ع) بود که سینه سپر کرد و محکم ایستاد و گفت اگر با شهادت من، اسلام و دین ادامه می‌یابد، شمشیرها حسین را تکه تکه کنند اما دین پایدار بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: باید حسینی باشیم و خود و زندگی خویش را حسینی کنیم و در زندگی از ایشان مدد بجوییم.

وی در ادامه با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) نور است و کربلا خود تجلی نور الهی است، اظهار کرد: اگر کربلا نبود، نور اسلام و نور دین خاموش می‌شد و قیام امام حسین (ع) بود که موجب شد نور اسلام روز به روز بیشتر متجلی شود.

فیاضی با اشاره به اینکه دشمنان خواستند نور دین را خاموش کرده و شیوه و سیره پیامبر را تعدیل کنند و منحرف سازند، ادامه داد:  دشمن به خطا رفت ، چرا که نور امام حسین (ع) جدای از نور پروردگار عالم نیست و خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.