قوه قضائیه با اغتشاشگران برخورد قاطع کند/ هوشیاری مردم فتنه ها را خنثی کرده است
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
شناسه : 302923
6
امام جمعه میاندوآب:  امام جمعه میاندوآب گفت: فتنه گران باید پاسخگوی خون شهدایی باشند که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم شهید شدند و از نیروی انتظامی،  دادستانی و قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با آنها هستیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به داستانی از پیامبر گرامی اسلام(ص) و با ییان اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود، اظهار کرد: سال ۸۸ برای ما یک تجربه بود تا بر فتنه گران مقابله کنیم.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: در فتنه اخیر نیز باید آشوبگران، فتنه گران، اغتشاشگران و کسانی که به بیت المال و اموال مردم خسارت زدند باید پاسخگو باشند.

وی افزود: فتنه گران باید پاسخگوی خون شهدایی باشند که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم شهید شدند و از نیروی انتظامی،  دادستانی و قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با آنها هستیم.

حسن زاده با بیان اینکه بی بی سی و ایران اینترنشنال و‌‌‌‌…. رسانه های معاند هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند، اظهار کرد: دشمن نقشه کشیده است و لذا باید مراقب بود تا در پازل و زمین دشمن بازی نکنید‌.

وی گفت: پولی نژاد ها و ربع پهلوی ها و.‌.. کارشان تحریک و توطئه برای خسارت به بیت المال است والا آنها جرات و عرضه حضور در میدان ندارند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما نیز از مسئولان امر درخواست بررسی دقیق موضوع مهسا امینی را داریم، تصریح کرد: به اعتراف خودشان، مهسا امینی یک بهانه بود و آنها اصل نظام را نشانه گرفته بودند چون که ایران اسلامی پوزه آنها را به خاک مالیده است.

حسن زاده به بصیرت و هوشیاری مردم در دفع فتنه ها اشاره کرد و افزود: هر زمان در طول تاریخ انقلاب، تلاطم یا فتنه ای رخ داده، مردم انقلابی، ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی به میدان آمده وجواب آشوبگران و فتنه گران را داده و آتش فتنه را خاموش کرده اند.

وی با تقدیر از بصیرت و هوشیاری مردم میاندوآب در عدم همراهی با اغتشاشگران و معاندان، اظهار کرد: مردم بصیر ایران اسلامی و میاندوآب می دانند که دشمنان و معاندان به جان و مال و ناموس مردم رحم نمی کنند.

امام جمعه میاندوآب به هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای ولایتمدار و پابه کار و ایثارگر در راه دفاع از مردم و امنیت و آرامش مردم جان خود را به خطر می اندازند و لذا از طرف مردم میاندوآب از همه این عزیزان تقدیر و تشکر را داریم.

حسن زاده به پاسخ و حمله مقترانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به مواضع تروریست ها اشاره و تصریح کرد: سپاه هر جا نیاز بوده، دشمنان را ناکام ساخته و به تلاطم انداخته است و در فتنه اخیر نیز با بمباران مواضع ضد انقلاب کومله و دموکرات ها در کردستان عراق، آتش فتنه را خاموش کرد و در این زمینه نیز از سرداران سپاه تقدیر و تشکر داریم.

وی هم چنین با اشاره به روز جهانی سالمندان بر لزوم قدردانی از پدر و مادر و والدین تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.