قوای سه گانه در “مهار تورم و رشد تولید” به وظیفه خود عمل کنند
۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
شناسه : 306592
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید شعار امسال که "مهار تورم و رشد تولید" است، مدنظر قوای سه گانه و همه مسئولان در بخش های مختلف قرار گیرد.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تمام مسائل دنیا را رصد کرده و هر آنچه که لازم باشد را در سخنرانی نوروزی بیان می فرمایند.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید شعار امسال که “مهار تورم و رشد تولید” است، مدنظر همه مسئولان در بخش های مختلف قرار گیرد.

وی گفت: قانونگذاران باید تنها به وظیفه خود که قانونگذاری است، عمل کنند و درگیر عزل و نصب ها نشوند و دولت نیز نباید خود را تضعیف کند و قوی و مقتدر باشد و مسئولان اجرایی را خودش نصب کند در غیراینصورت دولت قوی نیست.

حسن زاده تصریح کرد: باید هر کس به وظیفه خود عمل کرده و آن را درست انجام دهد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح، اظهار کرد: تورم را باید کسی مهار کند که اقتصاددان باشد نه کسی که با سفارش عزل و نصب شود.

امام جمعه میاندوآب در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز همه پرسی تاریخی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که پس از پیروزی خود را به همه پرسی گذاشته است.

حسن زاده افزود: کسانی که از رفراندوم حرف می زنند، تاریخ را مطالعه کنند و در زمین دشمن بازی نکنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به بانوان عزت و کرامت بخشیده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، نظیری در دنیا ندارد و مردم ایران اسلامی نیز در دنیا بی نظیر هستند که هر زمان انقلاب اسلامی نیاز داشته، مردم در صحنه و میدان بوده اند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: این مردم شایسته بهترین خدمت ها هستند و دولت و مجلس و قوه قضائیه هر کدام یک وظیفه دارند که باید در قبال مردم به آن عمل کنند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه کارها باید کارشناسی شده باشند، گفت: قوه قضائیه باید موانع تولید را از بین برده و جلوی انسان های زالوصفت را بگیرد و مجلس نیز قوانین صحیح وضع کرده و قوانین مورد نیاز را اصلاح کند و دولت نیز وظیفه دارد تا قوانین را به دقت اجرا کند.

وی هم چنین با اشاره به ماه مبارک رمضان، افزود: رمضان ماه خودسازی و انس با قرآن کریم است و همه باید به آن توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.